Leveringstermijn indien niet op voorraad :
Producten die niet op voorraad zijn worden zo spoedig mogelijk geleverd. Vaak is dit een kwestie van enkele werkdagen. Indien deze termijn zal overgeschreden wordt u hiervan op de hoogte gebracht via telefoon of mail. Zodat u steeds weet hoelang u zult moeten wachten.
Indien u een bestelling doet waarvan bepaalde producten op voorraad zijn en andere niet dan zullen de producten die op voorraad zijn onmiddellijk worden uitgeleverd.
De producten die niet op vooraad zijn worden u GRATIS toegezonden zodra deze terug op voorraad zijn.
Retouren:
Indien u niet tevreden bent over uw bestelling kan u deze binnen de 14 dagen retour sturen. Retouren worden enkel aanvaard indien deze zich in de redelijkerwijs mogelijk originele verpakking bevinden en het product onbeschadigd is.
Alle retouren dienen verzonden te worden naar Rombouts-Neyrinck, Afdeling retour, Paardenmarkt 112-116, 2000 Antwerpen, België
Het bedrag van uw bestelling, inclusief verzendkosten bij het plaatsen van uw bestelling zullen binnen de 5 werkdagen na ontbinding van de koop worden teruggestort op uw rekening.
Klachten:
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens: Rombouts Neyrinck, Paardenmarkt 112, 2000 Antwerpen, België
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.